14.12.13

Ο Σαβιόλα, ο Μέσι και ο Νεϊμάρ!

Ο Χαβιέ Σαβιόλα είναι ένα απο τα μεγαλύτερα ονόματα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Αυτός ο μεγάλος σταρ τιμάει την φανέλα του Ολυμπιακού και το βράδυ της Τρίτης απέναντι στην Άντερλεχτ, ήταν εκ των πρωταγωνιστών. Ο 32χρονος επιθετικός έβαλε τα δυο απο τα τρία γκολ του Θρύλου, με τον ίδιο να χαίρεται τα όσα ζει με τους "ερυθρόλευκους".

Το όνομά του κάνει τον γύρο του πλανήτη τις τελευταίες ημέρες, ενώ γίνονται πολλά σχόλια για την πιθανότητα να βρεθεί αντίπαλος της Μπαρτσελόνα, στην φάση των "16" του Τσάμπιονς Λιγκ. Για τους καταλανούς μίλησε και στην εκπομπή "Εsports" του ραδιοφωνικού σταθμού "Cadena Cope".Ο Χαβιέ Σαβιόλα μίλησε για:

Την περίπτωση που ο Ολυμπιακός κληρωθεί με την Μπαρτσελόνα:
"Θα μου άρεσε πολύ να παίξω κόντρα στην Μπαρτσελόνα, για να δω τους παλιούς μου συμπαίκτες, τίποτα περισσότερο. Θα είναι ωραίο να γυρίσω στο "Καμπ Νου" θα μου "ξυπνήσει" ωραίες αναμνήσεις. Αν κληρωθούμε με την Μπαρτσελόνα θα είμαι ευχαριστημένος για καλές αναμνήσεις που έχω".

Για το αν ο Μέσι κατακτήσει την "Χρυσή Μπάλα": "Θα μου άρεσε να κατακτήσει ο Μέσι την "Χρυσή Μπάλα". Είναι μια ευχαρίστηση να τον βλέπεις να παίζει με την Μπαρτσελόνα, αλλά και για όσους αγαπάνε το ποδόσφαιρο. Θα γυρίσει δυνατός απο τον τραυματισμό του".

Για τον Νεϊμάρ: "Ο Νεϊμάρ τα πηγαίνει πολύ καλά. Δείχνει θέληση και προσφέρει χαρά στους φίλους της Μπαρτσελόνα και στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο".

Για την Μπαρτσελόνα του Τζεράρδο Μαρτίνο: "Βλέπω την Μπαρτσελόνα να πηγαίνει καλά συνεχίζει με νίκες και παίζει ωραίο ποδόσφαιρο, ελκυστικό και δεν έχει αλλάξει πολύ. Μπορεί να έχει αλλάζει ο τεχνικός, αλλά οι ποδοσφαιριστές είναι ίδιοι με τα πολλά που έχουν κατακτήσει σε όλες τις διοργανώσεις".

Πηγή : www.olympiacos24.gr