17.12.13

Κάμπελ, όπως Οβιέδο!

Πριν από δύο εβδομάδες ο Κοσταρικανός άσος της Έβερτον Μπράιαν Οβιέδο είχε σκοράρει στο Ολντ Τράφορντ και είχε χαρίσει τη μεγάλη νίκη στην ομάδα του, στην έδρα της Γιουνάιτεντ.

Και στην Κόστα Ρίκα γράφουν συνεχώς τις τελευταίες ώρες και μετά την ανάδειξη του ζευγαριού Μάντσεστερ-Ολυμπιακός, ότι είναι η σειρά του Κάμπελ να γράψει τη δική του ιστορία και να επαναλάβει το κατόρθωμα του Οβιέδο, όπως και παλιότερα του Γουάντσοπ που επίσης είχε σκοράρει στο «θέατρο των ονείρων».«Ξέρω τι έχουν πετύχει οι συμπατριώτες μου, αλλά δεν μπορώ να μείνω σ΄αυτό και να σκεφτώ ότι επειδή συνέβη σ΄αυτούς, μπορεί να συμβεί και σε μένα. Πρέπει να πιέσω πολύ τον εαυτό μου και να δουλέψω για να μπορέσω να έχω τη δική μου λάμψη στο Ολντ Τράφορντ», δήλωσε ο Κάμπελ.

Ο άσος του Ολυμπιακού είπε επίσης ότι αυτοί οι αγώνες χρειάζονται έξυπνη διαχείριση κι ότι τίποτα δεν τελειώνει στο πρώτο παιχνίδι. «Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να παίξω πολύ καλά εναντίον της Μάντσεστερ», πρόσθεσε ο νεαρός επιθετικός.

Πηγή : www.pamesports.gr